A Duracel Kanin

Hejsan!

Jag Ewa och Alicia hade ju en film kväll i måndas, det var skit kul!! Vi såg först The Blair Witch Project, haha, jag tror dom var ganska rädda, jag har sett den 6 gånger nu tror jag, så den är inte så läskig längre! ^^  Och för att lungna ner oss efter den, (så att man inte tror att man ska dö nästa gång man går ut i skogen, haha) så såg vi Crossroads, med Briteny Spaers i huvudrollen, den filmen är såå rolig, och söt, och det är så bra låtar med i den! :D Efter den måste vi typ ha suttit och pratat i flera timmar för när vi börja se The Grudge så var klockan nästan tolv, den var j*vlit läskig!! Jag trodde att jag skulle skita på mej flera gånger! Vi somnade vid halv fem tror jag, så man var ju väldigt trött dan efter. när vi vaknade så fikade vi och såg vi på The Ring, jag tycker faktiskt inte att den var nå läskig, sen åkte väl dom hem vi två, och då kom Hanna till mej, haha, fullt upp hela tiden! ;D

I måndas fick vi hem Ginza också, jag hade beställt en film och fyra skivor:
The Grudge - Unrated Version
Good Charlotte - Good Morning Revival
Mando Diao - Never seen the light of day
Timo Räisänen - Love will turn you around
Green Day - American Idiot

Jag kan ju säga att jag är mest nöjd med Green Day skivan, dom är så otoligt bra!! :D men jag ska visa en av Timos låtar den är så skön!! ;D

Timo Räisänen, Sixtenn:


One , Two, Three, Four, Five, Six, Seven, Eight,  Nine, Ten, Eleven, Twelve, Thirteen, Fourteen, Fifteen, SIXTEEN
I'm not what I used to be, A Duracel kanin


Tack så jätte mycket tjejer för en jätte rolig  filmkväll!! ;D


Hanna,  jag säger bara, Öppna din dörr, och säg att du vill ha mej, här säg att du är underlärd! ;D


Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Timo Räisänen!! <333

haha, the grudge var ju jätte läskig!! :D nästa gång får vi se tvåan! ;)

2009-08-12 @ 22:46:39
Postat av: Anonym

ojdå, glömde skriva namn på den andra ;)

2009-08-12 @ 22:48:07
Postat av: Hanna

hah, lite felstavning bara ;)

2009-08-13 @ 09:51:15
Postat av: Julia

The blair witch project, jodu när du och jag såg denna krypande film första gången så vare ju inte så dära jätte mysigt efteråt... tända lampa, och mamma mia är det som behövs efter denna äckelfilm ;) saknar dej otroligt mkt ! kram på dej carttan ;D <33

2009-08-14 @ 13:53:14
Postat av: Theres

Ewa, tror jag, : Nästa gång måste vi se tvåan!! ;D



Hanna: Jaja, va inte så noggran!! ;P



Julia: Hahah, det är exakt vad man behöver!! ;D Saknar dej med Bulle!! :D <33

2009-08-18 @ 21:43:27
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0